Vrata

Garážová vrata
Ty většinou nejsou namáhány tolik, protože do garáže jezdíte schovat své auto jen párkrát za den. Avšak stále je potřeb dbát na kvalitu, aby Vám dlouho a bezstarostně vydržela. Dnes si můžete koupit i automatické ovládání, jenž zapíná elektrický motorek. Toto řešení se zejména nevyplatí při občasném použití. Sice je to pohodlnější, ale elektronika se může časem pokazit. A proto je lepší si je občas otevřít ručně. Na druhou staru ve více frekventovaných místech je to naopak dobrá volba. A teď se podíváme na montáž těch klasických výklopných. Po jeho výběru ho rozbalte a upevněte ručku.
průmyslová vrata
Potom je dejte do požadovaného prostoru a podložte je zhruba půl centimetru nad zem. Dále si je pečlivě vyrovnejte a zajistěte, protože při montáži hrozí spadnutí. Dále pokračujeme montáží podpěry a bočních kotev. Ty se obvykle utahují šrouby klasicky do stěny. Po tomto postupu by měli jít normálně otevřít, takže celou konstrukci ještě vyrovnejte. Nohy je lepší zabetonovat, ovšem pokud tuto možnost nemáte, tak si budete muset postačit s patkami. Poté vše zkontrolujte a můžete vesele otevírat a zavírat.
garážová vrata
Průmyslová vrata
Tento typ v průmyslu trpí námahou mnohem více. A proto kupujte kvalitní průmyslová vrata. Jejich výběr je opravdu velký, takže si jednoduše vyberete i na problémovějších místech. Liší se robustnější konstrukcí a mnohem větší výdrže při častém otevírání a zavírání. Při dodržování pravidelných prohlídek a servisu Vám poslouží skutečně dlouho. Dokonce se dají pořídit například do hangárů. Navíc většina už má elektrický motor, což nesmírně ulehčuje práci. Také samozřejmě lépe izoluj prostor, což vede k úspoře eklektické energie. V základní nabídce je dělíme na sekční a rychloběžná. První je rozšířen v mnoha odvětvích a vyvažuje je torzní mechanismus. Rychloběžná se zase používají ve velkých skladech a průmyslových závodech. Zajistí těsnost proti prachu a průvanu.